37 haftalık olduk hala hamile kaldığım kilodayım 1 kilo alsam başka zamn onu vermiş oluyorum bebek de iri dedi önden gidiyo dedi suyu fazla dedi şekerden süpheleni ama açlık tokluk verdim cuma günü 95-96 çıktı sizce yüksek mi? Şeker yüklemesi de normal çıktı.