mlkkk helloandhello evet bende bu gebeliğimde avent ve kansinoh arasında kalmıştım yenidoğan için lansinohun ağız yapısı da çok güzel ama o da akıtma yapıyormuş aventi aldım hiç akıtma yapmıyor bebek zor çekiyor diyorlar ama daha iyi oğlumda bilemediğim için yenidoğanken şıp şıp akıtan biberonlar kullandım 3aylıkken emmeyi bıraktı sütüm çok olmasına rağmen🤦🏼♀️
Serap09 helloandhello chicco natürel felling ayına uygun alabilirsin ben şuan +2 kullanıyorum bebegim 2.5 aylik memnunum
Aydnkynk Kbrmsl ben kullandım biz gaz vs bi sorun yaşamadık ikinci gebeliğim yine alacağım tabi her bebek farklı ama bebek emme refleksi göstermeden biberondan süt yada mamanın akmaması güzel bi özellikti bence
Serap09 helloandhello aaa şaşırdım alan herkes memnun neden acaba siz memnun değilsiniz cam olanı aldım ben
Busramnida Ben aventi sevmiyorum biberonda emzik konusunda güzel ama biberon konusunda lansinoh üstüne tanımam tabi herkesin kendi tercihi 2 bebeğime de lansinoh kullandım gene şüphesiz lansinoh alıcam ☺️
helloandhello Güncelleme @mlkkk @aycinelizsmom @Girlmama @coffeelove kızlar Phılıps aldım çok memnun kaldım 😍
Girlmama helloandhello rica ederim, antikolik mi aldın içinde yeşil plastiği var şuan benimde tam karşımda duruyor 🤣 2 tane var bende de yetişemiyoruz
Ozgekiz helloandhello ben en çok mamajoo dan memnun kaldım. Yavaş akis olması açısından. Sonra avent ile devam ettik 😊 mamajoo da göğüs pompasindan çıkmıştı, normalde satılıyor mu bilmiyorum
Girlmama helloandhello benimki 125lik 2 tane var harika bir şey bu biberon hayırlı olsun sizede hayatın kurtuldu gazdan 🤣