Anonimanonim ben 28. Haftada influenza geçirdim, asla geçmeyen bir ateş (parole rağmen) vardı. Crp yüksek çıkmıştı baya. En belirgin belirtisi ateş diye biliyorum. Doktorum antibiyotik ve virüs için verilen ilacı mutlaka kullanmam gerektiğini söylemişti bana Crp yüksek çıktığı için. 3-4 günde atlattım ama hayatımda geçirdiğim en zor hastalıktı. Çok geçmiş olsun, ateş çıkarsa mutlaka bi test yaptırın bence