Gulperi8 Kızlar neler yaptınız bu süreçte artık tekmeleri sertleşti ama ne sancı ne açılma var ara ara kasılma oluyor o kadar
Anonim22 Gulperi8 38 haftalık hamileyim dün çatı muaynesi yapıldı ve çok rahat geçti akşamında belim ve sırtım felaket ağrımaya başladı hala ağrıyor hatta hareket etmem çok zorlaştı bir an önce doğurmak istiyorum artık hızlandıracak hiçbir şey yok mu acaba
gmz0007 Gulperi8 hurma,ananas,sık cinsel ilişki,ördek yürüyüşü ve pilates egzersizlerini denediniz mi?
ftmdyn22 Gulperi8 gelmez 😂oğlumda 41+4 te doğuma girdim oda sancım olduğundan değil kendi isteğimle girdim yoksa dahada devam ederdi heralde 🤣
ftmdyn22 Gulperi8 hurma yiyin günde 4 5 tane rahmi genişletir belki doğumunuzun başlamasına faydası olur 😌
Gulperi8 NazendeHanimm 41e kadar bekleyeceğiz dedi olmazsa suni sancı vereceğiz dedi devlete gidiyorum dün gittim daha
Nurrrrtek Gulperi8 Ben suni sancı ile doğum yaptım benim 37 haftalıkdi kızım suyum gelmeye başladı suni sancı ile.yaptim inşallah sağlıkla alin kucaginiza