Bus-ra590 Nartanemmm o haftalarda pek hissetmiyordum ben ama şuan 28 olucam oluyor bebek baskı yapıyor damarlara o yüzden
Nartanemmm Bus-ra590 benim eskiden bi donem gebelik yokken de oluyordu, nabzim 95 falan cikiyo ozellkke kahvalti sonrasi suan biraz daha iyiyim mesela sabaha gore
Bus-ra590 Nartanemmm bende de gebelikten önce arada oluyordu sanırım tansiyonla alakalı bide stres sıkıntı yapıyorsan oda etkiliyor tecrübeyle sabit 🥲