keyfimin-kahyasi-misin Yahu bıktım gerçekten bişey yazarken kayboluyor ve çıkıp arka planda kapatana kadar gelmiyor . Yapıyorum bu sefer postlar kayboluyor lütfen şuan bı çözüm artık 🥴
yeni_anne2 keyfimin-kahyasi-misin bana da reklam giriyor yaaa bişey yazarken reklam nasıl giriyor 🤣😅 altı üstü iki kelime yazıcam 3 tane reklam izliyorum
User658383839 keyfimin-kahyasi-misin aynı sorun bende de oluyor birşey yazarken yarıda kalıyor 😂 deliriyorum o zaman😅
Parinas keyfimin-kahyasi-misin bende yaşıyorum bu sorunu sinir oluyorum. Mesajlar yarıda kalıyor. Girip çıktığımda mesaj da kalmıyor post da. Klavye niye kaybolur ki çok saçma, bi çözüm bulunmalı
keyfimin-kahyasi-misin Nilayy95 sorun düzelmedi halenn SS bile alamıyorum klavye sürekli kayboluyor ya Bir yazdiysam yarıda kalıyor ikinciyi yazamıyorum zaten 🥲tekrar deneyip SSS aticam
keyfimin-kahyasi-misin Nilayy95 Defalarca ekrana dokunmama rağmen ikinciye çıkmadı yine Sürekli bu şekilde çıkıp yeniden girmem gerekiyor
keyfimin-kahyasi-misin User658383839 Geride bulunmuyo kolay kolay sinir geliyor ya uzun süredir düzelmedi