Kızlar 6+2 haftalık hamileyim şeker hastasıyım dahiliye doktorum diyetisyene gitmemi söyledi ve gittim oda gebelik diyeti verdi fakat verdikleri şeyleri uyguluyorum ama doymuyor gibi hissediyorum gerçi buna daha yeni başladım aranızda hamileleğinde gebelik diyeti uygulayan oldu mu yardımcı olurmusunuz süreciniz nasıl ilerledi bebeğinizde gelişiminde bir sorun oldu mu ne kadar sürede düzeldi bu durumunuz.