edaozdxx Kızlar 34+4’teyim. Dün akşam tuvalet sonrası parlak pembe renkli bir kanamam oldu. 2. sefer tuvalete gittiğimde 3 damla koyu kırmızı kan geldi. Yattım ardından... Karın ve bel ağrım var ama öyle dayanılmaz değil. Sabaha kadar devam etti. Şimdi ayağa kalkınca karnım taş gibi oluyor ve sol bacağım çok ağrıyor. Sizce neden olabilir? Her kanamada hastaneye koşmayı sevmiyorum. Plesantadan kaynaklı bir kanama olduğunu da düşünmüyorum eğer önemsiz bir ağrıysa Perşembe kontrolüm var o zamana kadar bekleyeceğim. 😞
GozdeCemre edaozdxx geçen hafta benim yengemin de oldu doktor sol tarafına yat kanama olduktan sonra 6 kere atıyorsa bu büyük Haftalarda birşey olmaz demiş canım doktoruna görünmek tabi Ki daha doğru ama
Demo edaozdxx benim doğumum o şekilde başladı bütün gece pembe akıntım oldu sonrasında tatlı bi ağrı regl ağrısı gibi ama şiddetli değildi o pembe akıntı rahim ağzı silindiği için oluyo dedi ebe bence hafife alma bil kontrol e git
Minnil edaozdxx bencede hafife alma bu haftalardaki kanamaları kaldıki ağrında varmış doktoruna gözükmekte fayda var doğum illa şiddetli ağrılarla başlamaz
Demo edaozdxx mukus sonradan geldi hastanede ki muayene sen sonra nişan denilen şeydi o. Pembe kırmızı akıntım vardı
edaozdxx Demo gittim doktora plesantam anormal bir şekilde yukarı kaymış hiç beklenilmeyen bir durumdu bu :) ondan olabilirmiş.