Merhaba arkadaşlar. Doktorum 37+4de alacak kızımı. 25.haftada ciğer geliştirici olmuştum. Bu dönemde doğum yapıp kuveze girmeden anne kucağına verilen bebeği olan warmi. Çok korkuyorm epilepsi hastalığım var o yüzden alalm ztn süresi iyi dedi kriz gecirirsem kötü olur dedi lütfen tecrübelerimizi paylasirmisnz