Kızlar 19 haftalık hamileyim, el bileğimin çevresinde ve dirseğimin dış kemik kısmında kırmızı kabarcıklar çıktı. Sinek ısırığı gibi görünüyor ama ısırık değil, kaşınınca da aşırı kaşınıyor, nemlendirici sürünce yatışıyor. Cildiyeye görüneceğim ama başına gelen var mı?
Bozulduk sanırım 😀