dindik Merhaba, Haftalık gebeyim şu an geçen haftalarda NIPT testi (gen testi) yaptırdık ve bebeğimin sağlıklı olduğuna dair olarak bilgi aldık. Şimdi aklıma takılan şu ki, perinatolojiye gitmeli miyim?
Nilayy95 dindik ben testi yaptırdığım halde perinatolojiye gidip detaylı baktırdım. Çünkü bebeğin iç organlarına,damarlarına, beynine herşeyine bakılıyor. Diğer testte sadece genetik faktörlere bakılıyor.