tugces87 babyhc bir şey olmaz bence, daha adet günü gelmemişti öncesinde uçuk çıkmıştı bende. Eczaneye gidip krem istemiştim önerilmiyor genelde dediler, sonra ben de krem kullanmadım kendi kendine geçti.