Kızlar 38+3 teyiz bekliyoruz daha bı şey yok ne nişan ne su ne sancı nişanı gelip daha da bekleyen var mı normal doğum istiyorum o yüzden ne zaman geleceğini bilmiyorum bayramda 40 i doluyor acaba o zaman doktor doğumu başlatır mi artık devlet hastanesi takipliyim