Kızlar merhaba, ben ikiz bir hamişim🥰 ve vardiyalı çalışıyorum 2 gündüz 2 off 2 gece 2 off şeklinde. Çalışma saatlerimiz uzun 12 saat ve servis süreleriyle nerdeyse 14-16 saate geliyor.
Sorum şu normalde hamile olduğumu bildirdiğimde (hem bir kaybım olduğu için korkudan bildiremedim hemde işime gelmediği için diyeyim) 8-5 e geçmem gerekiyor ama eşimde aynı şekilde çalıştığı için kararsızım. Bazen zorlanıyor gibi hissediyorum ama bazen de işime geliyor gibi. Diğer türlü bir pozisyonum olmayacak boşta kalacağım 8-5 te ne yaşayacağım ya da pişman olacak mıyım bilmiyorum tabi kendimin ve bebişlerimin iyiliğine olur belki ama eşimle de denk gelemeyeceğiz hiç olmadı duygusal açıdan ihtiyaç duyar mıyım kafam çok karışık…
Doktorum bana bıraktı, bu arada işim rahat oturuyorum bir ofiste bir ya da iki kişiyiz eşim arada baskı yapıyor midem bulanınca vs 😂geç diye ama bilmediğim bir şey olduğu için bu zamana kadar sadece bu şekilde çalıştım o yüzden gözüm korkuyor siz ne yaptınız? Ya da ne zaman geçtiniz? Dayanabildiğim kadar dursam mı?
11+5 im 🌸