Rabiadgdmr bana da vermişti canım Duphaston ve Coraspin. İlk gebeliğim kimyasal olduğundan. Ben Coraspin i her gün içmedim. 2 günde bir içtim. Duphaston da da farklı hormonlar olduğu için çoğu doktor önermiyordu. O yüzden progestana geçtim. Şimdilik çok şükür bir sıkıntı yok