Kızlar benim iki göğüs ucum farklı biri içerde biri çıkık doğum yaptığımda içeride olanı emziremedim göğüs ucumu çıkarmaya uğraşana kadar bir göğsümün sütü fazla bir göğsümün az oldu göğüs ucu çıktı ama süt az olduğu için bebeğim çok emmek istemedi göğüs ucuyla emzirmeye çalıştım sütüm artmaya başlamıştı ama üşengeçlikten bıraktım tek göğüs emziriyorum ama iki göğsümün şekli o kadar farklı oldu ki bu beni rahatsız ediyor damla damla olsa da hala süt geliyor emzirmeye çalışıyorum ama emmiyor diğer göğsümü istiyor sütü tek göğüste nasıl çoğaltabilirim bebeğim üç aylık oldu çoğalır mı