Kızlarrr merhabaa. Şuan 7 haftalık hamileyim.grip oldum. Bağ ağrısı burun tıkanıklığı çook çok hafif boğaz acısı oda sabahları kalkınca oluyo. Doktorumla konuştum bi kaç gün daha geçmesse kbb doktoruna gitmemi söyledi . Bu durumu yaşayan var mı evde atlatan . Neler yaptınızz☺️