Doktorum bu haftadan itibaren izne çıkacağını ve bayramdan sonra da bir hafta daha olmadığını söyledi. Gitmeden gel suni ile doğurtayım dedi.
Ve ben de 38+4 teyim
Hastanede başka kadın doktor da olmayacakmış
Medicana Beylikdüzü Hastanesi
Ben suni istemiyorum. Kendi sancımı beklemek istiyorum ama kararsızım😢
Önceki doğumum suni ile çok zor olmuştu.
Bende travma bıraktı resmen🤦🏻♀️
Eğer istemiyorsan başka hastaneye yönlendirelim dedi.
Siz olsanız napardınız😢