Kızlar merhaba, adet dönemim çok düzenlidir, normalde uygulamada yazan tarihten 1-2 gün önce olur ama hiç geç olmaz. Bugün adet gecikmesinin 6 günü dün kan verdim sabah çıktı 0.200 yazıyor 5 gündür hiç bir ağrım yok ama bugün bacaklarım ve kasıklarım inanılmaz ağrıyor nedeni nedir, oruç tutmuyorum stres yapmadım. Normalde ben bu ay ovulasyon testine başlayacaktım ama adet olamadım aranızda böyle bir durum yaşayan var mı
