gokcekocyigiit Günaydın kızlar, diğer kızımda da sütüm geldi 3 gün sonra 36′da doğurdum, ay şimdi ki kızım daha da minik, istemsizce tedirgin oldum, doktoruma mesaj attım bakalım, bebeklerimiz vaktinde gelsin 🥲 var mı benim gibi olan 🤭
ipekveatlas gokcekocyigiit yok ya korkma benim 23. haftamda gelmisti ilk ara sıra hep geldi doğuma kadar taaa 41. hafta🤭
Bibebek_2kedi gokcekocyigiit Bende 27+3 üm benimde 1 aydan fazladır geliyor doktoruma sordum gayet normal bi durum dedi 🫠
Elifimsib gokcekocyigiit 30+3 üm üç aydır falan geliyor. Doktorum gayet normal sadece sıkma, göğüslerine dokunup uyarma dedi. Süt geldikçe oksitosin salgılanıp doğuma sebep olabiliyormuş o yüzden hiç dokunmamaya çalışıyorum. Ona rağmen yatarken falan onun baskısıyla geliyor uyandığımda atletimin önü baya ıslanmış oluyor. Bazen birkaç gün falan gelmiyor o ara kanallara süt doluyor heralde sonra yine gelmeye devam ediyor ama kendi kendine geldikçe problem değil önemli olan senin onu tetiklememen dedi doktorum
gokcekocyigiit ipekveatlas korkma sebebim diğerinde süt gelince bir kaç gün sonra doğurdum, tabi ki de her gebelik bir degilde, burada küvez yok bir yandan, hafta olarak da çok erken bir de, bakalım hayırlısı, teşekkür ederim 🙂
gokcekocyigiit Bibebek_2kedi evet daha önce de bana öyle demişti de işte ah şu annelerin korkuları 😃 sağlıkla gelsinler
Deleted33000 gokcekocyigiit süt geldi derken canım nasıl geldi sıkınca mi geldi yoksa aktı mi göğsünden
gokcekocyigiit Deleted33000 hayır sabah uyanmamla sütün akması bir oldu, kolostrum gibi kahve tonunda, bende asla ellemiyorum 🤭