shatice
2 beşik almanı tercih ederim..Biri yatak odasında sabit kalır diğeri içeriden içeriye falan taşıması kolay olan bir beşik.
Park yatak evet görünüş olarak pek hoş değil kaba ama kullanımı uzun süreli rahat…Hemen oda yapamıcaksanız park yatak tercih edin..
Bende ilk hamileliğimde görüneşe aldandım sepet beşik aldım ama 8 ay bile zor kullandım.
Sonradan park yatak aldım ve 5 yaşına kadar kullandık.
5 yaşından sonrada oda yaptım..