aysnrbysl umuthepvarrrr En son 35 di ama hangisi için soruyorsunuz Medikalpark Adana mı yoksa Seyhan mı çünkü benim doktorumda medicalpark adana’da en son Şubat ayında 35 dedi doğum yapana kadar 40 olur demişti
Mervecihan_ Dilaraklnc3 Güzelyalı doğum paketi aldım şubat ayında 40bine süsleme fotoğraf doğum sonrası üç muayne şeklinde
umuthepvarrrr Mervecihan_ çok iyiymiş valla benim gebelik biraz sıkıntılıydı o yüzden paket almadım ama standart bi gebelik geçirsem en mantıklısı paket çünkü 2 3 ayda bi muayene ücretlerine zam geliyor
Hayal0102 Mervecihan_ merhaba doktorunuz Hülya hanım mi oyle yazmışsınız da ben de bu ay ona gittim ssvd istiyorum normal doğum destekleyen bir doktor mu sizin görüşlerinizi önemsiyor mu
aysnrbysl umuthepvarrrr bilmiyorum ben başka şehirde yaşıyorum ailem Adana’da doğum için Adana’ya geliyorum ben en son 1500 idi oda Şubat ayında gittiğimde ki fiyattı.
Hayal0102 Nesli01- merhaba paket fiyatı mi böyle yoksa sadece digum mu paketse siz aldınız mi içeriği nasıl bilgi verebilir misiniz rica etsem