Kızlar ben 6 ay önce aşılama ile bir dış gebelik yaşadım ama iğne ile düştü. 6 ay korundum şu an tekrar 2. Aşılama başlayacağım bayramdan hemen sonra. Tekrarlayan var mı ben aşılamadan önce hsg çektirdim temiz çıktı ama dış gebelik oldu. Dr. Tekrar çekilmeme gerek yok dedi ikinci aşılamaya başlayacağım.