Tamamen o an yaşananlara bağlı. İlk doğumumda sürekli aktif bir yaşantım vardı, yürüyüş vs anlaminda. Doğum anında da ebe ve doktorun direktiflerine uyum sağlamaya çalıştım. Bebeğim 2400gramdi. Son anda 2 kesi ile doğumum oldu. Hissetmedim bile. Sonrasinda da hic bir sikinti yaşamadım. 6yil sonra ikinci bebegimde bakalim neler yasanacak :)