Kızlar 17 haftalık hamileyim. Medicalpark hastanesinde doğum paketim var. Detaylı içerisinde değilmiş meğerse. Bunu bu hafta söylediler. Şimdi şehir hastanesine gittim ordan detaylı için randevu istedim ama mümkün değil gibi konuştular sıra gelirse ararlarmış insanlar 11. Haftadan sıra alıyorlarmış. Medicalpark 4.500₺ ye yapıyor işlemi. Daha uygun bildiğiniz bir yer var mı ya da tavsiye ettiğiniz?