maviportakal_ tavsiye ederim 😊 çok da güzel bir kadın, içim açılıyor baktıkça 😍 maşallah 🧿
Benim ilk gebeligimde erken başladı doğumum 21.haftada, hemen önlemini aldı, yatırdı beni aylarca, o an şikayet etsem bile sağlıcakla kavuştuk yavrumla çok şükür 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 kuzenimde de serviks yetmezliği varmış, hayat Hastanesi’ne gidiyordu, 20li haftalarda suyu gelmiş ve doktoru, hiçbir şey yapamayız burada, şehir Hastanesi’ne gidin demiş. Bir daha da ilgilenmemis kızla. Uyarmamis bile kızı doğru düzgün. Dikkat et, hoplama zıplama demiş sadece 🤷🏻♀️ neşe hanımin kıymetini bir kez daha anladım ben. Nasipse 20 Nisan sonrası serklaj yapılacak yine bana 😊 kuzenim de benim doktoruma gidecekmiş halam söyledi. Keşke başta ona gitseydi, belki farklı olurdu her şey 🥺