Bende çocukken iki yumurtalığımdan da kist sebebiyle ameliyat olmuştum bu yüzden dış gebelik ihtimalim vardı 5. Haftada kanamam olunca dış gebelik diye düşünmüştüm bazılarında belirti vermiyormuş kanama, düzensiz B-HGC ve şiddetli ağrılarınız var ise şüphe duyabilirsiniz betanız düzenliyse şuanlık endişe etmeyin bence ben kendime zehir etmiştim sürekli araştırıyordum 😁 5. Haftada keseyi rahimde görünce bir oh çektim 😁