BuseUnyy pastil değil de evde bol bol sıvı tüketin. Limonlu ballı ılık su, kefir, portakal suyu(kendiniz yapın) gibi bağışıklığı güçlendiren vitamin içeren doğal şeyler. Bir de yine aynı şekilde tavuk suyuna çorba falan yapabilirsiniz. Ben 15-20 gün çektim neredeyse çünkü tektim kendime bakamadım. Öksürük baya uzun sürdü. Ateşiniz olduğunu hissettiğinizde parol alin. Başka da yapacak bir şey yok :// şimdiden geçmiş olsun