Cans50 tecrübemle yazayım, bende spinal sezaryen olmuştum. O gelen 1-2 damla kolostrumdur. Ağız sütü de denir. Zaten o kadar gelecek. Sağmaya,pozitif olmaya devam et. Bebeğinin şuan midesi kiraz kadar bile değil. Çok küçük.
Oğlum 3aylık midesi anca 1,5 yumurta kadar oldu sen düşün.
Benimde öyle geliyordu en başta.Benle birlikte normal doğumu olanlarında öyle geliyordu. Yani en başta damla damla kolostrum gelir.Kıvamı yoğun olduğu için sağımla da zor çıkar, sana kesiliyormuş gibi gelebilir.
Emzirme eğitimi aldım,merak etme süt öyle cart diye kesilen bir şey de değil.Doğumun daha çok yeni.
O damla damla süt de gözüne az gelmesin, 1 damla kolostrum yaklaşık 580-650 kaloridir. 4-5 damlası bir yetişkinin 1 günlük kalorisini karşılayacak kadar kuvvetlidir.Allah bizi mucizelerle yaratmış.
Pozitif düşün,bak bebişin doğmuş anne olmuşsun.Dönersiniz birlikte eve merak etme.