Arkadaşlar meraba. 28+3 teyiz. Herşey yolunda çok şükür ama ben uyuyamıyorummm. Uykuya aşık biriyimdir normalde. Ama uykuya dalmakta çok zorluk çekmeye başladım. Bı yerim de agrimiyor ama dalamıyorum. Ve en ufak sese uyanmaya başladım. Hamilelikten mi kaynaklı bu durum ? Benim gibi olan var mı?