TeacherMommy Merhaba arkadaşlar. Diyarbakirda sezaryene doğumdan sonra en az iki rapor alabileceğim dr arayisindayim yardım lütfen 🥹
TeacherMommy dilaradoyan evet doğum yaptıktan sonra ve izin süren bittikten sonra doktorun verdiği rapor
Ayseyrdmc- Ben de arıyorum açıkçası öğretmenim ve şuan hamileliğimin başı ama tam dönem ortasına denk geliyor doğumum. Kadroya geçebilmem için 4 ay daha çalışmam lazım ücretsiz izin almadan aileler de çok uzakta ne yapıcam bilmiyorum