cakirbebek 4 Mart’ta adet oldum 9 Mart’ta bitti test yapsam çıkar mı ? Yada en erken ne zaman yapsam çıkabilir ?
gokcekocyigiit cakirbebek muhtemelen çıkmaz, regl geciksin ya da bir kaç gün kala erken gebelik testi yapıp ona göre kan verirsiniz, hayırlısı olsun 🌸