Nisa58Sivas KUZLAR ALLAH NASİP EYLERSE YSRIN DETAYLI ULTRASONA GİRECEĞİM NELERE DİKKAT ETMELİYİM TECRÜBELERİNİZİ AKTARABİLİR MİSİNİZ BEBEK KENDİNİ GÖSTERMEZSE NE OLUYOR DURUM DOKTOR BAŞKA GÜN GEL DİYOR MU ??
Parinas Nisa58Sivas aynı gün halletmeye çalışır. Gez dolan gel tatlı birşeyler ye falan derler bebek pozisyon değiştirir zaten. Ama bende hiç gerekmedi. Dürte dürte hareket ettiriyorlar. Ama uykuya denk gelirse falan dediğim gibi yapıyorlarmış. Bana bi kere kalk zıpla demişti doktor. O da pozisyonu değişsin diyeydi sanırım
MerveNur- Nisa58Sivas sıkı giyinmeyin meyve çikolata falan yiyebilirsiniz bende çok kasılmıştı çocuk biraz gezip bir daha gel demişti
GizemHamza34 Nisa58Sivas canım kendini yorma ilk hamileliğim de oğlum yüzünü göstermekte inat etti 3 kere gidip geldim bide neyi seviyorsan girmeden 15-20 dakika önce onu ye hatta ben o zaman bilmiyorum hocam yüzünü gösteremiyorsa kalsın fotoğraf demiştim doktor ben fotoğraf için değil yüzü tam mı yarık dudak filan var mı diye istiyorum demişti 3 de göstermişti 🙈 dün arkadaşım girdi yarım saatte bitti herşeyini göstermiş inşallah senin de öyle bi kere de biter 🥰
Zeyy04 Nisa58Sivas benim aynı gün göstermedi bişeyler yedim içtim merdiven çıktım bi yarım saat sonra tekrar gittim yine göstermedi bi kaç gün sonra gel dedi ve tabiki ücret ödemedim. Ama bi kaç gün sonra yine gittiğimde yine göstermedi 🤣
Nisa58Sivas Parinas Benim minik uyumayı seviyor en son kontrolümde uyandırmadık :) yarında detaylıya gireceğim yine uyanmazsa diye aklıma geliyor çikolatada yiyip gitmiştim ama demekki seviyor uykuyu :)
Nisa58Sivas MerveNur- Özele gidiyorum Ben hastanem benim evime uzak biraz randevumda biraz geç saat doktorun çıkış saattine yakın Mesai bitti der diye çekiniyorum aslında öyle olursa başka zaman gel diyebilir mi acaba birde derse tekrar ücret talep ediliyor mu bilginiz var mı
MerveNur- Nisa58Sivas ben de hatta şehirler arası otobüsle gitmiştim etek giymiştim naptın bu kadar kastın bebeği demişti 😅 biraz erkenden gidebilirseniz iyi olur biraz yürüyüp bir şeyler yersiniz gösterir kendini ama tekrar ücret talep edemez çok saçma değil mi 🤔
Parinas Nisa58Sivas başka ücret talep edemez. Bende mesela beyinde parlaklık görmüştü. Kaç defa daha kontrole çağırdı üstüne. Ama hiç birinde lafını etmedi. O işini tamamlamış olmuyor sonuçta. İşini bitirip raporu elinize vermesi lazım
hemsireblog1 Nisa58Sivas kontrol süresi vardır bunu öğrenin hastaneden ve o günlerde gitmeye çalışın tekrar ödeme yapmazsınzı
Tugbasaracaloglu Nisa58Sivas hayır binkere ücret aldığı için heryerine bakmak zorunda eğer görmeSe kontrole gidiversin ben 5 kere gittim arka arkaya bebeğin yüzünü göstermiyordu heryrrine bakması gerektiği için beni yeniden yeniden çağırdı ama Hunların hepsi kontrol e girer o onu görmek zorunda bakmak zorunda o yüzden bakmazsa direk sen talep et
Nisa58Sivas MerveNur- Heycanlanıyorum ben Genelde kontrollerimde istemsizce Dondurma yesem Olur mu acaba onu seviyor 😃😃 Fikrim yok benimde işte göremedik 1 hafta sonra tekrar gel diyebilir mi derse ücret alırlar mı acaba Hem mutluyum hem heyecanlı 😇
Nisa58Sivas GizemHamza34 Aminn inşAllah Rabbim Yardımcımız olur 🤲 3 kere Randevumu aldınız yoksa dolanıp gelme olarak mı 3 kere gittiniz acaba Birde özele mi gittiniz
Anonim111 Nisa58Sivas Zaten 10 gün kontrol süreniz var ücret almaz da detaylıda göremedikleri nokta olduğunda bir daha çağırıp bakıyorlar eğer bebek saatlerce göstermediyse. O zaman da yine ücret almıyorlar merak etmeyin. ☺️
GizemHamza34 Nisa58Sivas ilk gittiğim de dolandım bi saat sonra iki kere ayrı günlerde gittim canım randevu verdi doktor
Nisa58Sivas Parinas İnşAllah Sağlıklı sıhhatli olsunlarda Rabbim yardımcımız olur 🤲 Burda bazı kişilerden Detaylıda rahim ölçümü yaptıklarını okudum öyle birsey mi var mı acaba Alttan muane ediyorlarmış ?
Nisa58Sivas Parinas Forografta veriyor mu biz özel olarak mı istiyoruz muane sonu yoksa doktor Kendimi veriyor
Parinas Nisa58Sivas rahim boyuna karından da bakılıyor. vajinal bakılmadı bana bakılanı da hiç duymadım açıkçası. Vajinal daha net görüntü alabilmek için yapılır ama kocaman bebek net görüntü alamama şansı zaten yok
Parinas Nisa58Sivas benim 2 gebeliğimde ben söylemeden doktor kendi fotoğraf vermişti. Bi de CD vermişti tüm çekilen fotoğrafların olduğu. Ama her doktor veriyor mudur bilemem. Bence muayene başlamadan söyleyin. Sonuçta özel parasıyla yaptırıyorsunuz devlet olsa neyse. Son anda söylerseniz geç olabilir. Ölçüm yaparken kayıt alıyor verecekse çünkü. Bence baştan söyleyin
Nisa58Sivas Parinas Doktora mı söylemem lazım yoksa parayı önden alıyorlar giriş yaparken veznedeki görevliye mi söylemem gerekiyor
Nisa58Sivas Parinas Bebek için değilmiş zaten Sanırım Anne içinmiş Bende ilk defa burda okudum alttan muane etti diye şaşırdım Ben zorunlu sezeryan olacağım Alttan muane Yapılmaz sana demişti kendi kandın doğum doktorum ama Detaylıyı başka bir uzman doktor radyoloji bölümdeki yapıcak böyle birsey isterse Diye çekindim açıkçası
Ozgekiz Nisa58Sivas tok karnına gidin, mesane boş olsun 😊 çiko da yerseniz kıpırdanma ihtimali artar 😊 gösterir gösterir, çok detaylı bakılıyor zaten, dakikalarca sürüyor islem
Nisa58Sivas Ozgekiz 45 dk sürecek diye bilgi verdiler bana Normal kontrollerimde çikolata yedim uyuyordu miniğim Doktor uyandırdı baktı geri uyudu 😃 Şimdi dondurma yemeyi düşünüyorum sanırım seviyor onu Onda hareketleniyor bu sefer onu denicem Tek zaten belli bir hafta canım dondurma çekiyordu 😃😃