Ben ssvd yaptım şimdide 3. Bebeğime hamileyim 34 haftalık oldum. Her ikisinide tadmış biri olarak normal doğum istiyorum yine. Evet çok kolay değil ama bedenimiz bunun için yaratılmış yaradılışımızda var. Bedeninize güvenin kızlar gerisi nasip kısmet bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyor. Ben ssvd yaparken yani normal doğumda 36 saat sancı ile bebeğimi kucağıma aldım. Kendi sancımla doğum yaptım. Süreç çok uzundu ama hala normal doğum diyebiliyorsam artıları benim için çoktu demektir. Evet sancı süreçleri zor ıkınma zor ama nefes çalışmanızı tavsiye ederim nefes çok önemli özellikle doğum anında.