esi33 4.gin bende de aynı şey olmuştu ve korkuyla hastaneye gitmiştim. Doktor mastit olmadığını,çocukların bazen sadece pozisyonu sevmediklerini söyledi ayrıca meme dolduğu için ağır gelip çenesinin kuvvetinin yetemediğini de ekledi. Biraz sağdıktan sonra alttan kavrayaraktan verdiğimde aldı çok şükür. O an ki duygu yoğunluğunu ve ağlamamı anlatamam size. Birazcık hafifletin göğsünüzü sonra tekrar deneyin. Futbolcu pozisyonu ya da emdiği taraftan çevirmeden direk kaydırarak vermeyi deneyin 🌸❤️ şuan 45.gün her şekilde tutuyor çok şükür,her şey geçecek zamanla korkma🌸