Oyku3005 ilk gün gaz çıkardım ikinci gün tuvalete çıktım az da olsa ama eve gelince beslenmeme dikkat etmedim hiç ya katı gıdalara çok abandım ve bağırsaklarım şişti resmen o yüzden eczaneden lavman alıp anca öyle tuvalete çıkabilmiştim. Bu sefer planlı sezeryan olacağım için iki üç gün önceden başlıycam çorbaya felan dığumdan sonrada bir süre katı yemiycem çünkü çok zorluyor :(