rosatue Merhaba, ilk doğumda emzirirken yara oluyor ve alışınca geçiyor. Peki ikinci çocukta yine emzirmeye bağlı yaralar oluyor mu yoksa önceden alıştığı için tekrar etmiyor mu?
Guzelanne56 rosatue edıyor canım çünkü göğüs tekrar hassaslaşıyor bır süre doğum öncesi bır süre doğum sonrası krem kullanmak gerekıyor. Benım ılkınde 15 günden sonra yaralar gectı suan 2. Bebegım 3 aylık hala ara ara yara olur devamlı krem kullanıyorum.