Kızlar yarın ikili test randevum var devlette yaptıracağım. Aynı zaman da özelden de takipliyim doktoruma ve sonuçları bana da getir dedi. Sonuçlar nasıl alınıyor yani söylemem gerekiyor mu yoksa direk veriyorlar mo süreç nasıldır yaptıranlar bilgi verebilir öi? ♥️