Kizlar 3 4 gundur gazla basim belada. Kucuklugunde hic gazli bi bebek degildi kizim. 7 aydan sonra gaz belasi basladi ek gidada gaz yapcak birsey vermiyorum gun icinde yere yatiriyorum saga sola donsun hareket etsin diye. Gunduz sorun olmuyorgece aglayarak uyaniyor. Disi agridigi gunler de oluyor o zaman calpolle rahatlayip uyuyor ama gaz icin aglamasi daha farkli. Aglarken aglarken 1 2 sefer cikiyor o ara alttan. Ama aglamaya devam ediyo ust gaz da 1 2 sefer cikabilirse cikiyor. Yani onceden 1 kere cikarir tamamdi. Simdi asiri gazli oldu bu ayda normal mi bu ? Ne onerirsiniz