dilaraaydinn Kızlar Fatih devlette doğum yapan var mı? Görüşlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏🏻
ikibaloglanannesi dilaraaydinn 2 sene önce Farabide yaptım Murat Epozdemir girdi sezeryana. 10 gün sonra Fatih Devlette olacağım Mert Bey girecek inşallah
Ayguven61 @dilaraaydinn Daha yapmadım ama inşaallah haziranda sezeryan doğumum olacak fatih devlette 😊 doğum yapanlardan duyduğum kadarıyla doğum ekibi felan iyiymiş ilgililermiş odaları felanda temizmiş ben daha öncede başka bir ameliyat olmuştum orda zaten sadece yemekleri sıkıntılıymış ama bence her hastahanede olan birşey 😊
Ayguven61 @dilaraaydinn darıcada oturduğum için farabiye gidiyorum genellikle Gülçin Güner Altınışık hanıma doğumhane fatihe taşındığı için annemin önerisiyle 20 gün önce Nurefşan Günal hanıma gittim çok memnun kaldım sanki arkadaşımmış gibi ilgilendi 😊
bulutsm Ayguven61 gülçin hanıma benimde gitme şansım oldu normalde vm medicalpark takipliyim arada devlete de gidiyorum gayet ilgili bir doktor evet bende çok sevmiştim
dilaraaydinn Ayguven61 İlk gebeliğim ben de Nurefşan hanıma gidiyorum dediğiniz gibi devlet hastanesindem hiç beklemezdim ama ben de çok memnun kaldım. Rahat rahat soru sorabildim ilgilendi gerçekten
Ayguven61 @dilaraaydinn Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah 🌸 evet öyle gerçekten randevusu olanlarda övüyorlardı kapısının önünde beklerken son haftalarımda inşaallah ona gitmeyi düşünüyorum bende zorunlu sezeryan olacağım için inşaallah doğumumuda o girer 😊
dilaraaydinn Ayguven61 Onu soracaktım ben de, ilk gebeliğiniz mi? Sezaryen olacağını ne zaman netleştirdiniz? Hepimiz evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alalım, Rabbim bize bağışlasın inşallah ❤️
Ayguven61 @dilaraaydinn amin inşaallah ❤️ 2. hamileliğim 4 yaşında bir oğlum var zorunlu sezeryanla doğum yapmıştım bu doğumumda sezeryan olucakmış en son kontrole gittiğimde sormuştum gün vericekler inşaallah bir sıkıntı olmazsa 😊
dilaraaydinn bulutsm ben de vm medical’de meryem hanıma gidiyodum başta, ama bütçemizi zorlamaya başladı artık 😂
Ayguven61 @dilaraaydinn son haftalarda belli olur bir sıkıntı olmazsa benim ilk doğumumda normal olucaktı 37. haftamda doğumhaneye kontrole gittiğimde suyumun sınırın altında olması dolasıyla acil sezeryana alınmıştım
dilaraaydinn Ayguven61 anladım, ikinci çocuğunuzu da inşallah sağlıkla güzellikle alırsınız kucağınıza 🙏🏻❤️
bulutsm dilaraaydinn ben paket aldım başta o şekilde uyguna geldi ya yoksa sürekli zam geliyor maalesef 🙁