Glndmdoa Ftmnnr normal , anesteziden kaynaklı olduğunu söylemişti de. Kafein tüket kahve çikolatta bitterli çikoltalar demişti ve bol su. Geçiyo merak etmeyin
Happyka Ftmnnr o yüzden Nescafe için diyorlar, ameliyattan sonra 10 bardak içmiştim ondan sonra baş ağrı falan hiç yaşamadım
Ftmnnr Happyka bana sadece kahve içebilirsınız dedıler benımde kahveyle aram yoktur içmedım deselerdı bal ağrısını önler ıcerdım 🤣
2cocuk2kopek Ftmnnr belden mi uyuşturuldun sezaryende belden uyuşturmada oluyor genelde inşallah geçer çünkü kalıcı olma riskide var
Ftmnnr 2cocuk2kopek belden aşağı uyuştu nasıl yanı baş ağrısı kalıcı mı oluyor bel ağrısını duymuştum ama
mrvcermeli Ftmnnr bende yaşamadım canım çok şükür ama zaten ilaç veriyolar canım parol felan ağrın oldukça içebilirsin yani
mrvcermeli Ftmnnr emziriyorsanız mecbur onu içmek zorundasınız ama emzirmiyosaniz başka ağri kesici içebilirsiniz
Ftmnnr 2cocuk2kopek gerçekten mi üzüldüm ya baş ağrısı Hıc tahammül edemedıgım bırseydı neyse sağlık olsun teşekkür ederım 😇😇
Aydnkynk Ftmnnr 5 gün aralıksız ölüyorum zannettim ağrıdan bi anda ağrı kesildi limonlu su çok iyi gelmişti ama tansiyonuna baktır tansiyon yülçkseldipi için ağrı yapıyor diye biliyorum