Mervis61 Allahım hala inanamıyorum hiç korktuğum gibi olmayan ama yine de zorlukları olan bi doğum hikayesi yaşadım ama bebeğim şu an yanımda sağlıkla doğdu çok şükür o yüzden her şeye değerdi 🥰
Kahvesever12 Mervis61 maşallah tebrik ederim 💕 göz aydınlığı olsun size. Bende 39+4 üm bende böyle yazabilirim umarım 🌸
Aysnr91 Mervis61 gözünüz aydın olsun 😊 benimde bugün 39+6 sabırsızlıkla bekliyorum banada dua edin bian önce kucağıma alayım
Mervis61 Kahvesever12 Aysnr91 çok teşekkür ederim kızlar darısıı sizin başınıza inşallah sağlıkla gelsin tatlı bebişleriniz 😍😍