bulutsm Merhabalarrr Şeker yükleme testi sonuçları hemen veriliyor mu acaba birde ölçümler parmaktan mı oluyor yoksa normal koldan mı kan alınıyor yaptıranlar bilgi verebilirse çok sevinirim 🥰
babyandmomy__ bulutsm ilk önce açken kan alıyorlar sonra şekerli suyu içtikten 1 saat ve 2 saat sonrasına tekrar kan alıyorlar bu süreç biraz uzun son kanı verdikten 1 saat kadar sonra sonuçlar çıkıyor parmaktan değil normal koldan alınıyor kanlar
bulutsm Anladım teşekkür ederimm ben parmaktan alacaklarını düşündüğüm için hemen çıkar diye düşünmüştüm🥲
Nesrnn Önce açlık kanı alınıyor sonra sekerli suyu veriyorlar 1 saat sonra da tokluk kanı alıyorlar sonuc bır kac saat içinde cıkıyor ben 9.20 de tokluk vermiştim 11 de doktorun ekranına dusmustu