Arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim. Bugün 39+1 günlükken hastaneye gittim çatı muayenesi yapıldı ve açıklık olmadığını söylediler . Sancım da yok sadece kasilma var . Ve benim bebekte gelişim geriliği var iki hafta geriden geliyor bu konuda fikri olan lütfen yazsın 🙏🙏🙏