Kardelen_nur Bugün 37+0 oldum dün hastanede bebeğin suyunun 5.5-6 arası olduğu söylendi. En az 5 en fazla 20 olması gerekiyormuş. Bu durum normal doğuma engel olur mu veya suyun çok olması için havuç suyu hariç ne yapabilirim
Elif5361 Kardelen_nur Deveci armutu ve bol su öneriyorlar ama haftanız gelmiş doğsa da problem olmaz ki sağlıkla kavuşun 🥰
pinbtm Benim de salı günü 5.7 ölçtü doktorum. Doğumu pazartesi gününe planlamıştık ama riske atmayalım dedi, cuma günü tam 38de sezeryanım olacak. Bir de öyle yenilen içilen şeyler etkilemiyor dedi bana
Kardelen_nur pinbtm ben normal doğum istiyorum ve bebeğin hareketlerini takip et eğer çikolata meyve suyu falan yiyip sola yatınca da hareket etmezse acile git dediler
pinbtm Kardelen_nur evet bana da direkt hareketlerini sormuştu. İnşallah sağ salim istediğiniz şekilde kucağınıza alırsınız. Benimki makat geliş olduğu için mecburen sezeryan olacak