Hux Bugün doktora gittim 28 haftalık hamileyim doktor 2 hafta önden gidiyor bebek 1.5 kg dedi bana normal geldi ama erken gitmesi sorun yaşatırmı
deniz_95 Hux eğer şekeriniz yoksa sorun olmaz ileride haftasını yakalayabilir. Ama hep ileride giderse normal doğum zor olabiliyor maalesef
Hux Nesrnn işte kilolu önden gidiyor vajinal doğuramazsın dedi bana yediklerine dikkat et dedi şekerim sınırda
Fatmanur__ Nesrnn bana da aynısını dedi doktorum 29 haftalıkken 1.600 idi kilosu önden gidiyormuş mi sorun olmaz umarım
m_mervee 2cocuk2kopek benimde ikinci gebelik şuanlık 2 hafta önde acaba erken doğar mı etkiler mi kilosu gelişimi merak ediyorum şekerim yok doktor normal zamanında gelir dedi ama yine de merak tedirginlik var
2cocuk2kopek m_mervee normal zamanında gelir merak etme ben sezaryen olacağım bide 6 yaşında oğlum var okula başlayacak 1 eylülde o yüzden 37. Haftamda alınacak benim 10gün sonrası falan okul açılmış olacak çünkü bana baya sıkıntı olur haftasını beklersem
Happyka Hux 28 haftalıkta 1300 gramdi doktor normal dedi kilosu falan, önden iyidir merak etmeyin geriden giderse biraz sıkıntı, doğumdan sonra kilosunu verir bebekler , benim çocuklar hep önden gitti 3700 3800 doğdu mesela
m_mervee 2cocuk2kopek anladım teşekkür ederim Allah kolaylaştırsın sağlıkla kolayca atlatırsınız inşallah
Alpgmz Bende aynı durumdayım şekerim de var ama şekerden kaynakli mi iri onu bilemiyoruz genetik de olabilir dedi doktorum. 30+5 de 2100 kg 28+4 de 1400 kg Cuma günü 31+6 olucam bakalım kaç olmuş 2 hafta ileriden bebeğim
Parinas Hux gebelik şekeri olabilir mi. Bende de ilk gebeliğim de 13 gün önden gidiyordu. Gebelik şekerim sınırda çıkmıştı diyet yaptırdı doktor. Ona rağmen 4 kg doğdu. Biraz zor oldu 🙈 doktorunuz diyet verdi mi ya da diyetisyene yönlendirdi mi
DENIZ_55 Hux eger şekerin yoksa sorun yok benimde 2 hafta önde gidiyor bebeğim şekerim felan yok sadece bebek iri olacak dedi sezeryan olacağım için biz üstüne düşmedik galiba iri bebeklerde normal doğum zor oluyormuş suan ben 36+1 bebegin 38+1 haftalık cnm doktor gelişimi hakkında olumsuz bisey demedi bana