YavruKurtveAnnesi Kivircik01 kiz eskiden az instada dolanirdim az oyun oynar uyurdum şimdi buraya geliyorum siz post açtınız mi diyee
Kivircik01 YavruKurtveAnnesi valla bende de durum aynı ne bir eksik ne bir fazla , size çohh bağlıyam ey canım dostum 😎
Nurellaaaaaaa1212 YavruKurtveAnnesi biri bizim posta şey yazmıs ya “yorumları anlamaya calısıyorum” kdkdldld