YarenTY Valla banada arada bi ağrı geliyor ama o ne acısı bilmiyorum dün akşam geldi en son böyle sanki karnımın içi yırtılıcak gibi bi acı hissi o yalancı sancımı oluyo acaba yada diyom bebek geriliyo karnımın içinimi acıtıyo ilk olunca kasılma ne sancı ne bilmiyom işte bişe😄