Sedakrt Doğum yaklaştıkça bir enerji geliyor ki anlatamam. Sanırım izne ayrılmayı beklemişim . Şöyle köpük köpük yapıp heryeri yıkayıp silesim geliyor😂 Bugün buzdolabımı boşalttım cifledim rafları yıkadım yerleştirdim bir rahatladım 🥲 Mayıs başı doğumum var Nisan ortasındada cam perde için annemi çağıracağım ona cesaretim yok ama nasıl içim gidiyor😂😂 Varmı benim gibi olan ?
Kocamanailem_ Sedakrt benimde 2. Doğumum olacak . Başıma neler geleceğini bildiğimden hiç iş biriktirmiyorum her gün dip köşe temizlik yapıyorum 20 günde bir cam sildim , perde yıkadım . Takıntı haline geldi artık . Yarın doğumum var. Bugünden koltukları filan kaldırıp dip köşe evi silip süpürüp doğuma öyle gideceğim 🥲🥲
Kahvesever12 Sedakrt 39+4 günlüğüm 2 gün önce koltuklarımı yıkadım sandalyeleri sildim , buz dolabi , perdeler, dolap içleri. Bütün evi dip köşe yaptım. Bayram şekerimi bekliyorum şimdii 🌸