Tahmini adetime bir hafta var belki bugünlerde olabilir düzensiz oluyor . Eşimle birlikte olduktan sonra pembe bi akıntı geldi ama çok garip bir renk ilk kez böyle bi renk geldi. Tahriş vs olduğunu sanmıyorum çünkü zorlama olmadı ve uzun sürmedi. Yerleşme kanaması falan mı diye düşündüm. Bir daha hiç gelmedi. Yerleşme kanaması ne renk oluyor , ne zaman test yapmalıyım bilen var mı 😔